דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן הנסיעה מתל אביב לאילת?

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לאילת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לאילת?

סקירה של הדרייב מתל אביב לאילת

הנסיעה מתל אביב לאילת היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. הנסיעה היא כ-300 ק"מ (186 מייל) ונמשכת כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה ובגורמים נוספים. המסלול עובר בכמה מהנופים היפים בישראל, ביניהם מדבר הנגב וים המלח.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מתל אביב לאילת היא ארוכה, אבל גם נוף. בדרך תעברו במדבר הנגב, ים המלח ובקעת הערבה. מדבר הנגב הוא מרחב עצום של חול וסלע, עם כמה מהשקיעות המדהימות בעולם. ים המלח הוא הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, ועמק הערבה הוא נווה מדבר שופע במדבר.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש המון דברים לעשות בדרך מתל אביב לאילת. אם יש לכם זמן, תוכלו לעצור בים המלח ולטבול במימיו המלוחים. תוכלו גם לבקר בעיר העתיקה מצדה, השוכנת על ראש הר המשקיף על ים המלח. אטרקציות נוספות בדרך כוללות את שמורת הטבע עין גדי, בקעת תמנע והקניון האדום.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
300 ק"מ (186 מייל) 4.5 שעות

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מתל אביב לאילת חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק זמן. הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים, כמו גם מיכל גז מלא. כמו כן, מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה, שכן המדבר עלול להתחמם מאוד במהלך חודשי הקיץ.

סיכום

הנסיעה מתל אביב לאילת היא ארוכה, אבל גם נוף. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים בישראל, ביניהם מדבר הנגב, ים המלח ובקעת הערבה. הקפידו לתכנן מראש ולהביא הרבה מים וחטיפים, כמו גם מיכל דלק מלא. למידע נוסף על הנסיעה מתל אביב לאילת, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן