דף הבית » חידות מכופפות » חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

השאירו פרטים ונחזור מיד:

חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

חיסונים בתאילנד: מה שאתה צריך לדעת

תאילנד היא יעד פופולרי למטיילים, אבל חשוב להיות מודעים לחיסונים שאתם צריכים לפני שאתם יוצאים. חיסונים הם חלק חשוב בשמירה על בריאות בזמן נסיעה, והם יכולים לעזור להגן עליך מפני מחלות קשות. במאמר זה, נדון בחיסונים שאתה צריך לתאילנד וכיצד לקבל אותם.

אילו חיסונים אני צריך לתאילנד?

החיסונים שאתה צריך לתאילנד תלויים בתוכניות הבריאות האישיות שלך ובתוכניות הנסיעה שלך. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לכל הנוסעים לתאילנד להיות מעודכנים על חיסונים שגרתיים, כגון חיסון חצבת-חזרת-אדמת (MMR), חיסון דיפטריה-טטנוס- שעלת, חיסון נגד אבעבועות רוח ופוליו. חיסון, וחיסון השפעת השנתי שלך. בנוסף לחיסונים השגרתיים, ה-CDC ממליץ לנוסעים לתאילנד להתחסן נגד הפטיטיס A וטיפוס הבטן. חיסונים אלו מומלצים לכל המטיילים, ללא קשר לתוכניות הנסיעה שלהם.

איך אני מתחסן לתאילנד?

הדרך הטובה ביותר להתחסן לתאילנד היא לבקר אצל הרופא או במרפאת טיולים לפחות ארבעה עד שישה שבועות לפני הטיול. זה ייתן לגוף שלך מספיק זמן לבנות חסינות לפני שאתה נוסע. הרופא או מרפאת הנסיעות שלך יכולים לספק לך את החיסונים שאתה צריך לתאילנד. הם יכולים גם לספק לך עצות לגבי דרכים אחרות להישאר בריאים בזמן הנסיעה, כגון הימנעות מעקיצות יתושים ושתיית מים בבקבוקים או מבושלים בלבד.

האם אני צריך חיסון לקדחת צהובה לתאילנד?

לא, אתה לא צריך חיסון קדחת צהובה לתאילנד. ה-CDC אינו ממליץ על חיסון קדחת צהובה לנוסעים לתאילנד.

האם אני צריך חיסון מלריה לתאילנד?

לא, אתה לא צריך חיסון מלריה לתאילנד. ה-CDC אינו ממליץ על חיסון מלריה לנוסעים לתאילנד. עם זאת, חשוב לנקוט בצעדים למניעת מלריה בזמן נסיעה, כגון שימוש בחומר דוחה חרקים, לבישת חולצות ומכנסיים ארוכות שרוולים, שינה מתחת לכילה.

שאלות ותשובות

האם אני צריך חיסון כלבת לתאילנד?

לא, אתה לא צריך חיסון כלבת לתאילנד. ה-CDC אינו ממליץ על חיסון כלבת לנוסעים לתאילנד. עם זאת, חשוב לנקוט בצעדים למניעת נשיכות של בעלי חיים בנסיעה, כגון הימנעות ממגע עם בעלי חיים ואי ליטוף או האכלתם.

האם אני צריך חיסון לדלקת מוח יפנית לתאילנד?

לא, אתה לא צריך חיסון דלקת מוח יפנית לתאילנד. ה-CDC אינו ממליץ על חיסון דלקת מוח יפנית לנוסעים לתאילנד. עם זאת, חשוב לנקוט בצעדים למניעת עקיצות יתושים בזמן נסיעה, כמו שימוש בחומר דוחה חרקים ולבישת חולצות ומכנסיים עם שרוולים ארוכים.

האם אני צריך חיסון נגד צהבת B לתאילנד?

כן, ה-CDC ממליץ לכל הנוסעים לתאילנד להתחסן נגד הפטיטיס B. החיסון נגד הפטיטיס B הוא סדרה של שלוש זריקות הניתנות על פני תקופה של שישה חודשים.

האם אני צריך חיסון מנינגוקוק לתאילנד?

לא, אתה לא צריך חיסון מנינגוקוק לתאילנד. ה-CDC אינו ממליץ על חיסון מנינגוקוק לנוסעים לתאילנד.

סיכום

תאילנד היא יעד פופולרי למטיילים, אבל חשוב להיות מודעים לחיסונים שאתם צריכים לפני שאתם יוצאים. החיסונים הדרושים לך לתאילנד תלויים בתוכניות הבריאות האישיות שלך ובתוכניות הנסיעה שלך, אבל ה-CDC ממליץ לכל הנוסעים לתאילנד להיות מעודכנים על חיסונים שגרתיים, כגון חיסון נגד חצבת-חזרת-אדמת (MMR), חיסון דיפתריה-טטנוס-שעלת. , חיסון נגד אבעבועות רוח, חיסון נגד פוליו וחיסון השפעת השנתי שלך. בנוסף, ה-CDC ממליץ לנוסעים לתאילנד להתחסן נגד הפטיטיס A וטיפוס הבטן. הדרך הטובה ביותר להתחסן לתאילנד היא לבקר אצל הרופא או במרפאת טיולים לפחות ארבעה עד שישה שבועות לפני הטיול. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן