דף הבית » המלצת הצוות » כמה זמן צריך לבודד אם יש לך וירוס קורונה?

כמה זמן צריך לבודד אם יש לך וירוס קורונה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך לבודד אם יש לך וירוס קורונה?

מה זה וירוס קורונה?

נגיף הקורונה, או COVID-19, הוא נגיף מדבק ביותר שהתפשט ברחבי העולם מאז סוף 2019. מאמינים שמקורו בסין ומאז התפשט למדינות רבות אחרות. הנגיף מתפשט באמצעות מגע עם אדם נגוע, בין אם במגע ישיר ובין אם במגע עם משטחים מזוהמים. תסמינים של הנגיף כוללים חום, שיעול וקשיי נשימה. במקרים מסוימים, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר, כגון דלקת ריאות או אפילו מוות.

כמה זמן צריך לבודד אם יש לך וירוס קורונה?

אם אובחנת כחולה בקורונה, חשוב לבודד את עצמך מאנשים אחרים בהקדם האפשרי. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לאנשים עם נגיף קורונה לבודד לפחות 10 ימים לאחר הופעת התסמינים שלהם לראשונה. זאת כדי להבטיח שהנגיף הוכלא ולמנוע את התפשטותו לאנשים אחרים. אם היית בקשר הדוק עם מישהו שחולה בנגיף הקורונה, ה-CDC ממליץ לך להסגר למשך 14 יום. זאת על מנת להבטיח שלא תידבק בנגיף. בזמן זה, חשוב להימנע ממגע עם אנשים אחרים ולנהוג בהיגיינה טובה, כגון שטיפת ידיים באופן קבוע והימנעות מנגיעה בפנים.

מה עליך לעשות במהלך הבידוד?

אם אתם מתבודדים בגלל שאובחנו כחולי וירוס קורונה, חשוב לעקוב אחר ההנחיות של ספק שירותי הבריאות שלכם. זה עשוי לכלול נטילת תרופות כדי להפחית את חומרת הסימפטומים שלך ולנוח הרבה. חשוב גם לשתות הרבה נוזלים ולאכול תזונה בריאה. אם אתה בהסגר בגלל שהיית בקשר הדוק עם מישהו שחולה בקורונה, חשוב לעקוב אחר בריאותך לאיתור סימנים או תסמינים של הנגיף. אם אתה מפתח תסמינים כלשהם, חשוב לפנות מיד לרופא שלך.

תרגל ריחוק חברתי

חשוב לתרגל ריחוק חברתי במהלך תקופת הבידוד או ההסגר שלך. משמעות הדבר היא הימנעות ככל האפשר ממגע עם אנשים אחרים. זה כולל הימנעות ממפגשים גדולים, כגון מסיבות או אירועי ספורט, והימנעות ממגע קרוב עם אנשים שאינם במשק הבית שלך.

תלבש מסכה

אם אתה חייב לעזוב את ביתך במהלך תקופת הבידוד או ההסגר שלך, חשוב לחבוש מסיכת פנים. זה יעזור להפחית את הסיכון להפצת הנגיף לאנשים אחרים. כמו כן, חשוב להקפיד על היגיינה טובה, כגון שטיפת ידיים באופן קבוע והימנעות מנגיעה בפנים.

תשאר מחובר

חשוב לשמור על קשר עם המשפחה והחברים במהלך תקופת הבידוד או ההסגר שלך. זה יכול לעזור להפחית את תחושות הבדידות ויכול לעזור לך לשמור על מוטיבציה. אתה יכול להישאר מחובר באמצעות שיחות טלפון, צ'אט וידאו או מדיה חברתית. בידוד או הסגר אם אובחנת כחולה בנגיף הקורונה או היית בקשר הדוק עם מישהו שחולה בנגיף הוא צעד חשוב במניעת התפשטות הנגיף. חשוב לעקוב אחר ההוראות של ספק שירותי הבריאות שלך ולתרגל התרחקות חברתית, ללבוש מסכה ולהישאר מחובר עם בני משפחה וחברים. על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול לעזור להגן על עצמך ואחרים מפני הנגיף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן