דף הבית » המלצת הצוות » כמה זמן לוקח לטעון אייפון חדש?

כמה זמן לוקח לטעון אייפון חדש?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לטעון אייפון חדש?

כמה זמן לוקח לטעון אייפון חדש?

לקנות אייפון חדש זה תמיד מרגש, אבל אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להטעין אותו. אבל כמה זמן לוקח לטעון אייפון חדש? התשובה תלויה בכמה גורמים, כולל סוג המטען שבו אתה משתמש וקיבולת הסוללה של האייפון שלך. בדרך כלל, לוקח כשעתיים עד שלוש שעות לטעון אייפון חדש מ-0% ל-100%. עם זאת, אם אתה משתמש במטען מהיר, עשויות להימשך 30 דקות עד שהסוללה תגיע לקיבולת מלאה.

זמני טעינה עבור מכשירי אייפון שונים

זמן הטעינה של מכשירי אייפון שונים יכול להשתנות בהתאם לדגם ולקיבולת הסוללה. לדוגמה, לאייפון 11 פרו מקס יש סוללה גדולה יותר מהאייפון 11, כך שייקח יותר זמן להיטען. ל-iPhone 11 Pro Max יש סוללה של 3,969 מיליאמפר/שעה, ואילו לאייפון 11 יש סוללה של 3,110 מיליאמפר/שעה. המשמעות היא שייקח יותר זמן לטעון את ה-iPhone 11 Pro Max מאשר את ה-iPhone 11.

כיצד לטעון את האייפון שלך במהירות

אם אתה רוצה לטעון את האייפון שלך במהירות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, ודא שאתה משתמש במטען הנכון. אפל ממליצה להשתמש במטען USB-C שמגיע עם האייפון שלך. מטען זה יכול לטעון את האייפון שלך עד 50% תוך 30 דקות בלבד. אתה יכול גם להשתמש במטען מהיר, כגון מתאם המתח של Apple 18W USB-C. מטען זה יכול לטעון את האייפון שלך עד 50% תוך 30 דקות בלבד, והוא יכול לטעון את האייפון שלך עד 100% תוך שעתיים בלבד.

טיפים למקסום חיי הסוללה

בנוסף לטעינה מהירה של האייפון שלך, יש עוד כמה טיפים שתוכל להשתמש בהם כדי למקסם את חיי הסוללה שלך. ראשית, ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של iOS. אפל משחררת באופן קבוע עדכונים הכוללים תיקוני באגים ושיפורי ביצועים, שיכולים לעזור לשפר את חיי הסוללה שלך. כדאי גם לכבות את כל התכונות המיותרות, כגון Bluetooth ו-Wi-Fi, כאשר אינך משתמש בהן. זה יעזור לשמור על חיי הסוללה. לבסוף, עליך להימנע משימוש באייפון שלך בטמפרטורות קיצוניות. חום או קור מוגזמים עלולים לגרום לסוללה להתרוקן מהר יותר.

סיכום

טעינת אייפון חדש יכולה להימשך בין 30 דקות לשלוש שעות, תלוי בסוג המטען שבו אתה משתמש ובקיבולת הסוללה של האייפון שלך. כדי לטעון את האייפון שלך במהירות, ודא שאתה משתמש במטען הנכון וכבה את כל התכונות המיותרות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן