דף הבית » המלצת הצוות » באיזו תדירות צריך להאכיל גוזל קוקטייל?

באיזו תדירות צריך להאכיל גוזל קוקטייל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות צריך להאכיל גוזל קוקטייל?

מה להאכיל גוזל קוקטייל

אפרוחי קוקטייל זקוקים לתזונה מאוזנת כדי להבטיח שהם יגדלו בריאים וחזקים. המזון הטוב ביותר עבור אפרוח קוקטייל הוא מזון קוקטייל איכותי, בעל נוסחה מיוחדת. יש להשלים למזון זה פירות וירקות טריים, כמו גם כמות קטנה של דגנים וקטניות מבושלים. חשוב גם לספק תוסף סידן, כגון עצם עצם, כדי להבטיח שהאפרוח יקבל מספיק סידן לעצמות ונוצות בריאות.

באיזו תדירות להאכיל גוזל קוקטייל

יש להאכיל את אפרוחי הקוקטייל כל שעתיים-שלוש, מהזריחה ועד השקיעה. בשבוע הראשון לחייו יש להאכיל את הגוזל כל שעתיים. לאחר השבוע הראשון ניתן להאכיל את הגוזל כל שלוש שעות. חשוב לוודא שהאפרוח מקבל מספיק מזון, שכן הוא זקוק לאנרגיה רבה כדי לגדול ולהתפתח.

מה לעשות אם האפרוח לא אוכל

אם האפרוח לא אוכל, חשוב לקחת אותו לוטרינר בהקדם האפשרי. הווטרינר יכול לקבוע אם הגוזל חולה או שיש סיבה אחרת לכך שהוא לא אוכל. אם הגוזל חולה, הווטרינר יכול לספק טיפול שיעזור לגוזל להחלים.

מתן סביבה חמה

חשוב לספק סביבה חמימה לאפרוח. הטמפרטורה צריכה להיות בין 80 ל-85 מעלות פרנהייט. אם הטמפרטורה קרה מדי, ייתכן שהאפרוח לא יוכל לעכל את מזונו כראוי. כמו כן, חשוב לספק סביבה לחה, שכן הדבר יעזור לגוזל לעכל את מזונו.

מתן סביבה נקייה

חשוב לשמור על הסביבה של האפרוח נקייה. יש לנקות את הכלוב באופן קבוע ולשטוף מדי יום את כלי האוכל והמים. זה יעזור למנוע את התפשטות המחלה ולהבטיח שהאפרוח יישאר בריא.

מתן סביבה בטוחה

חשוב לספק סביבה בטוחה לגוזל. יש להרחיק את הכלוב מטיוטות ואור שמש ישיר. יש להרחיק את הכלוב גם מחיות מחמד אחרות, מכיוון שהן עלולות להזיק לגוזל.

מתן סוציאליזציה

חשוב לספק סוציאליזציה לגוזל. יש לטפל בגוזל באופן קבוע ולאפשר לו ליצור אינטראקציה עם אנשים. זה יעזור לגוזל להרגיש בנוח עם אנשים ויעזור לו להתפתח לציפור ידידותית וחברתית. טיפול בגוזל קוקטייל הוא אחריות גדולה, אבל זו יכולה להיות חוויה מתגמלת. עם התזונה, הסביבה והסוציאליזציה הנכונים, האפרוח יכול לגדול לציפור בריאה ומאושרת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן