דף הבית » המלצת הצוות » איך לאפות בטטה בתנור

איך לאפות בטטה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לאפות בטטה בתנור

איך לאפות בטטה בתנור

בטטה היא תוספת טעימה ומזינה שניתן ליהנות ממנה כל השנה. אפיית בטטות בתנור היא דרך קלה להכין אותן, והיא מניבה תוצאה טעימה. הנה כמה טיפים איך לאפות בטטה בתנור לתוספת מושלמת בכל פעם.

בחר את הבטטה הנכונה

כשאתם בוחרים בטטות לאפייה, חפשו כאלה שהן מוצקות וללא פגמים. הימנע מתפוחי אדמה שהם רכים, מקומטים או שיש להם סימני עובש. בחרו תפוחי אדמה דומים בגודלם כך שהם יתבשלו בצורה אחידה.

מכינים את הבטטות

לפני האפייה יש לשפשף את הבטטות תחת מים זורמים קרים כדי להסיר לכלוך. לייבש אותם עם נייר סופג. דוקרים את תפוחי האדמה במזלג מספר פעמים כדי לאפשר לאדים לצאת בזמן האפייה.

אופים את הבטטות

מחממים את התנור ל-400 מעלות פרנהייט. מניחים את הבטטות על תבנית עם נייר אפייה ואופים במשך 45 דקות עד שעה, או עד שהן רכות כשמחוררים אותן במזלג.

טיפים לבטטות מושלמת

לתוספת טעם, מברישים את הבטטות בחמאה מומסת או בשמן זית לפני האפייה. מפזרים מלח ופלפל, או עשבי תיבול ותבלינים האהובים עליך. לקבלת עור פריך, הפעל את התנור ל-425 מעלות פרנהייט במשך 10 הדקות האחרונות של האפייה. אם תרצו להאיץ את זמן האפייה, תוכלו לחמם את הבטטות במיקרוגל במשך 5 דקות לפני האפייה. זה יקצר את זמן האפייה בכ-15 דקות.כדי להפוך את הבטטה לטעימה עוד יותר, הוסיפו עליהן חמאה, גבינה, בייקון או התוספות האהובות עליכם.

סיכום

אפיית בטטות בתנור היא דרך קלה וטעימה ליהנות מהתוספת המזינה הזו. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו להכין בכל פעם את הבטטות המושלמות. לטיפים ומתכונים נוספים, בדוק את הסרטון הזה על איך לאפות בטטות בתנור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן