דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן מותר ליטול פוסיד?

כמה זמן מותר ליטול פוסיד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר ליטול פוסיד?

מה זה פוסיד?

פוסיד היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה אובססיבית-קומפולסיבית. זהו מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI) הפועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר המסייע לווסת את מצב הרוח, השינה והתיאבון.

כמה זמן מותר ליטול פוסיד?

משך הזמן שניתן ליטול פוסיד תלוי באדם ובמצב המטופל. בדרך כלל, מומלץ לקחת Posid למשך 6 עד 8 שבועות לפחות. עם זאת, ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו לקחת את זה לפרקי זמן ארוכים יותר. חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבורך.

מהן תופעות הלוואי של נטילת פוסיד?

כמו כל התרופות, פוסיד עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, כאבי ראש, נדודי שינה ויובש בפה. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול עלייה במשקל, הפרעות בתפקוד המיני והזעה מוגברת. חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל תופעות הלוואי שאתה חווה בזמן נטילת Posid.

האם ניתן להשתמש בפוזיד לטיפול במצבים אחרים?

Posid מאושר לטיפול בדיכאון, חרדה והפרעה טורדנית כפייתית. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם מחוץ לתווית לטיפול במצבים אחרים, כגון הפרעה דו-קוטבית, הפרעת דחק פוסט-טראומטית והפרעה דיספורית קדם-וסתית. שוחח עם הרופא שלך אם פוסיד מתאים לך.

מה עלי לעשות אם אני מפספסת מנה של פוסיד?

אם אתה מתגעגע למנה של פוסיד, קח אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות בו זמנית.

סיכום

פוסיד היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל דיכאון, חרדה והפרעה אובססיבית-קומפולסיבית. משך הזמן שניתן ליטול פוסיד תלוי באדם ובמצב המטופל. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, כאבי ראש, נדודי שינה ויובש בפה. שוחח עם הרופא שלך אם Posid מתאים לך וכמה זמן עליך לקחת את זה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן