דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

סקירה כללית של המסלול

נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס היא מסע ארוך, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות את המדינה. אורכו של המסלול 2,800 מייל ואורך כשלושה ימים וחצי. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית, כולל שיקגו, סנט לואיס, דאלאס ולאס וגאס. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים במדינה, מהרי האפלצ'ים דרך המישורים הגדולים ועד הרי הרוקי.

למה לצפות בדרך

בעת נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס, תחוו מגוון של אקלים ונופים. במזרח תעברו דרך הרי האפלצ'ים והמישורים הגדולים. כשתנוע מערבה, תחצה את נהר המיסיסיפי ותכנס למערב התיכון. כאן תעברו באזור האגמים הגדולים והערבות של המערב התיכון. ככל שתתקדם יותר מערבה, תיכנס להרי הרוקי ולמדבריות של דרום מערב. לבסוף, תגיעו לחוף האוקיינוס השקט ולעיר לוס אנג'לס. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית. במזרח תעבור דרך ניו יורק, פילדלפיה וושינגטון די.סי. במערב התיכון תעבור דרך שיקגו, סנט לואיס ודאלאס. במערב תעברו דרך לאס וגאס, פיניקס וסן דייגו.

מה לארוז לטיול

בנסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס, חשוב לארוז את הפריטים הנכונים למסע. הקפידו להביא בגדים נוחים לנסיעה הארוכה, כמו גם חטיפים ומשקאות כדי לשמור על אנרגיה. כמו כן, תרצה להביא מפה של המסלול, כמו גם מכשיר GPS שיעזור לך לנווט. לבסוף, הקפידו להביא מצלמה כדי לצלם את הנוף היפה לאורך הדרך.

כמה זמן לוקח לנסוע מניו יורק ללוס אנג'לס?

זמן הנסיעה הכולל מניו יורק ללוס אנג'לס הוא כשלושה וחצי ימים. זה כולל עצירות למנוחה וארוחות, כמו גם סיורים לאורך הדרך. הזמן המדויק יהיה תלוי במהירות שלך ובמספר העצירות שתבצע.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זמן נסיעה
2,800 מייל 3.5 ימים

נסיעה מניו יורק ללוס אנג'לס היא מסע ארוך, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות את המדינה. אורכו של המסלול 2,800 מייל ואורך כשלושה ימים וחצי. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית, כולל שיקגו, סנט לואיס, דאלאס ולאס וגאס. תוכלו גם לחוות מגוון של אקלים ונופים, מהרי האפלצ'ים ועד המישורים הגדולים ועד הרי הרוקי. הקפידו לארוז את החפצים הנכונים למסע, כולל בגדים נוחים, חטיפים, משקאות, מפה, מכשיר GPS ומצלמה. עם הכנה נכונה, תוכלו להפיק את המרב מהמסע שלכם וליהנות מהנוף היפה לאורך הדרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן