דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט?

כמה זמן הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט?

כמה זמן הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט?

הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט, רומניה היא כ-5 שעות ו-40 דקות. אורכו של המסלול הוא כ-463 קילומטרים (288 מייל) ועובר דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של רומניה. בדרך תעברו דרך העיירות פלואיסטי, טארגוביסטה וסינאיה, וגם בהרי הקרפטים המדהימים.

המסלול

המסלול מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט הוא פשוט יחסית. תתחיל בנסיעה דרומה על הכביש המהיר E60, תעבור דרך פלויסטי ולאחר מכן תמשיך דרומה ל-Targoviste. משם תעלו על הכביש המהיר DN71 לסינאיה, שם תפנו לכביש המהיר E68 ותמשיכו דרומה לבוקרשט.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט היא הזדמנות מצוינת לחקור כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של רומניה. תוך כדי נסיעה, תעברו דרך הרי הקרפטים המדהימים, כמו גם בעיירות פלואיסטי, טרגוביסטה וסינאיה. Ploiesti הוא מקום נהדר לעצור בו להפסקה. העיר היא ביתם של מספר אטרקציות מעניינות, כולל מוזיאון הנפט פלואיסטי, גן החיות של פלואיסטי והגן הבוטני של פלואיסטי. Targoviste היא עוד תחנה נהדרת בדרך. העיר היא ביתם של מספר אתרים היסטוריים, כולל חורבות החצר הנסיכותית, מגדל צ'ינדיה וחורבות החצר העתיקה. סינאיה היא יעד תיירותי פופולרי, וקל להבין מדוע. בעיר נמצא מנזר סינאיה המדהים, כמו גם טירת פלס, בית מגורים מלכותי לשעבר.

טיפים עבור הכונן

כשנוסעים מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט, חשוב לתכנן מראש. ודאו שיש לכם מספיק דלק לנסיעה, ותכננו את העצירות בהתאם. כמו כן, מומלץ לבדוק את מזג האוויר לפני היציאה לדרך, שכן הרי הקרפטים עלולים להיות מועדים לשלג בחודשי החורף. כמו כן, מומלץ להכיר את חוקי התעבורה המקומיים לפני שתצא לדרך. לרומניה יש מספר חוקי תעבורה נוקשים, לכן חשוב לוודא שאתם מודעים אליהם לפני שאתם מתחילים בנסיעה.

סיכום

הנסיעה מפארק קרול לפרלמנט בבוקרשט היא דרך מצוינת לחקור כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של רומניה. המסלול פשוט יחסית, ויש הרבה אתרים מעניינים לראות לאורך הדרך. רק ודאו שאתם מתכננים מראש ותכירו את חוקי התנועה המקומיים לפני שאתם יוצאים לדרך. למידע נוסף על המסלול, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן