דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן הנסיעה מסופיה לבנסקו?

כמה זמן הנסיעה מסופיה לבנסקו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מסופיה לבנסקו?

סקירה כללית של הנסיעה מסופיה לבנסקו

הנסיעה מסופיה לבנסקו היא נסיעה ציורית, ולוקחת אותך דרך הכפר הבולגרי היפה. המרחק הכולל הוא כ-140 קילומטרים (87 מיילים), והנסיעה אורכת בדרך כלל כשעתיים וחצי. בדרך תעברו בכמה מהנופים הציוריים ביותר של המדינה, ביניהם הרי רילה והרי פירין.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מסופיה לבנסקו היא פשוטה יחסית, עם מעט פניות או עקיפות. המסלול לוקח אותך דרך הערים Blagoevgrad, Gotse Delchev ו-Razlog, לפני ההגעה לבנסקו. הכביש ברובו דו-נתיבי, עם כמה קטעים של כביש מהיר בן ארבעה נתיבים. השטח ברובו מישורי, עם כמה גבעות מתגלגלות ומעברי הרים.

Blagoevgrad

התחנה הראשונה בנסיעה היא העיירה Blagoevgrad, הממוקמת כ-50 קילומטרים (31 מייל) מסופיה. Blagoevgrad היא עיר אוניברסיטאית שוקקת, ביתה של האוניברסיטה הדרום-מערבית "Neofit Rilski". העיירה ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, עם שפע של ברים ומסעדות לבחירה.

גוטסה דלצ'ב

התחנה הבאה היא העיירה Gotse Delchev, הממוקמת כ-70 קילומטרים (43 מייל) מסופיה. גוטסה דלצ'ב היא עיירה קטנה, אבל היא ביתם של כמה מהכנסיות והמנזרים היפים ביותר של בולגריה. העיירה ידועה גם במלאכות המסורתיות שלה, כמו כלי חרס וגילוף בעץ.

רזלוג

התחנה האחרונה לפני בנסקו היא העיירה Razlog, הממוקמת כ-110 קילומטרים (68 מייל) מסופיה. רזלוג הוא אתר סקי פופולרי, עם שפע של מדרונות ומסלולים לכל רמות הגולשים. העיירה ידועה גם בארכיטקטורה המסורתית שלה, עם מבנים ישנים רבים שעדיין עומדים על תילם.

בנסקו

היעד הסופי הוא העיירה בנסקו, הממוקמת כ-140 קילומטרים (87 מייל) מסופיה. בנסקו הוא אתר סקי פופולרי, עם שפע של מדרונות ומסלולים לכל רמות הגולשים. העיירה ידועה גם בארכיטקטורה המסורתית שלה, עם מבנים ישנים רבים שעדיין עומדים על תילם.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מסופיה לבנסקו, חשוב להיות מודעים לתנאי הדרך. בדרך כלל הכבישים במצב טוב, אך ישנם קטעים שיכולים להיות צרים ומפותלים. חשוב גם להיות מודעים למזג האוויר, שכן מעברי ההרים עלולים להיות קפואים וחלקלקים בחודשי החורף. כמו כן, מומלץ לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק דלק לנסיעה. הנסיעה מסופיה לבנסקו היא ארוכה, ויש מעט תחנות דלק בדרך. כמו כן, מומלץ להביא כמה חטיפים ושתייה לנסיעה, כי יש מעט מקומות לעצירה לאוכל.

סיכום

הנסיעה מסופיה לבנסקו היא נסיעה נופית, לוקחת אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של בולגריה. המרחק הכולל הוא כ-140 קילומטרים (87 מיילים), והנסיעה אורכת בדרך כלל כשעתיים וחצי. בדרך תעברו בכמה מהעיירות הציוריות ביותר במדינה, ביניהן Blagoevgrad, Gotse Delchev ו-Razlog. בנסיעה מסופיה לבנסקו, חשוב להיות מודעים לתנאי הדרך ולמזג האוויר, ולתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק דלק וחטיפים לנסיעה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן