דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-1,000 קילומטרים (621 מייל), והנסיעה אורכת כ-10 שעות. המסלול הוא ברובו לאורך החוף, כך שתזכו ליהנות מנופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי.

איך המסלול?

המסלול מליסבון לגיברלטר הוא ברובו לאורך החוף, כך שתזכו ליהנות מנופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי. המסע מתחיל בליסבון, פורטוגל, ולאחר מכן יוצא דרומה לאורך חופי ספרד. תעברו דרך הערים קאדיס, מלאגה ואלגסירס לפני שתגיעו לגיברלטר. לאורך הדרך, תזכו ליהנות מכמה מהחופים היפים באירופה, כמו גם מנוף ההרים המדהים ביותר.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-1,000 קילומטרים (621 מייל), והנסיעה אורכת כ-10 שעות. המסלול הוא ברובו לאורך החוף, כך שתזכו ליהנות מנופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי. תעברו גם בכמה מהערים היפות באירופה, כמו קאדיס, מלאגה ואלגסיראס. על הדרך, תזכו גם לחוות כמה מהאוכל הטוב ביותר באירופה. מפירות הים בקאדיז ועד הטאפאס במלאגה, יש משהו לכולם. תוכלו גם לחוות כמה מחיי הלילה הטובים ביותר באירופה, עם שפע של ברים ומועדונים לבחירה.

מה להביא לטיול

בנסיעה מליסבון לגיברלטר, חשוב להביא כמה פריטים חיוניים. ודאו שיש לכם מיכל דלק מלא, מפה של המסלול וקצת חטיפים ושתייה לדרך. מומלץ גם להביא מצלמה, כדי שתוכלו לצלם כמה מהנופים המדהימים לאורך הדרך.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא הזדמנות מצוינת לראות כמה מהערים היפות באירופה. בקאדיז תוכלו לחקור את העיר העתיקה, עם הרחובות הצרים והארכיטקטורה המדהימה שלה. במלאגה תוכלו לבקר במוזיאון פיקאסו ובמבצר אלקזאבה. ובאלגסירס אפשר לקחת מעבורת למרוקו.

השוואה מהירה

מ ל מרחק (ק"מ) זמן (שעות)
ליסבון גיברלטר 1000 10

סיכום

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-1,000 קילומטרים (621 מייל), והנסיעה אורכת כ-10 שעות. לאורך הדרך, תזכו ליהנות מנופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי, כמו גם כמה מחיי הלילה הטובים ביותר באירופה. אז אם אתם מחפשים טיול כביש נהדר, הנסיעה מליסבון לגיברלטר בהחלט שווה לשקול. למידע נוסף על הנסיעה מליסבון לגיברלטר, צפו בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן