דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

סקירה של הנסיעה מאילת לים המלח

הנסיעה מאילת לים המלח היא נסיעה של כ-200 ק"מ (125 מייל) ואורכת כשלוש שעות. בדרך תעברו במדבר הנגב, בקעת הערבה ומדבר יהודה. המסלול הוא שילוב של כבישים מהירים וכבישים אחוריים, כך שתוכלו לצפות לפגוש כמה מראות וחוויות מעניינים.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מאילת לים המלח היא מסע בכמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. כשתטיילו במדבר הנגב, תהיו מוקפים בגבעות מתגלגלות, דיונות חול ומחשופי סלע. עמק הערבה הוא נווה מדבר שופע, עם עצי דקל, כרמים ומטעים. מדבר יהודה מהווה ניגוד גמור, עם הנוף העקר והשטח המפורץ שלו. בדרך תעברו בכמה עיירות וכפרים קטנים, כולל העיירה הבדואית דימונה. כמו כן תעברו ליד העיר העתיקה באר שבע, העיר המקראית סדום ועמורה וחורבות מצדה.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך, החל מחקירת ההריסות העתיקות ועד ביקור בכפרים הבדואים המקומיים. אפשר גם לקחת הפסקה מהנסיעה וליהנות מכמה מהאטרקציות הטבעיות כמו גן לאומי בקעת תמנע, שמורת עין גדי ומכתש רמון.

איפה לעצור להפסקה

אם אתה צריך לקחת הפסקה מהנסיעה, יש הרבה מקומות לעצור בדרך. ישנן מספר תחנות מנוחה ותחנות דלק, כמו גם כמה מסעדות ובתי קפה. אתה יכול גם למצוא כמה בתי מלון ובתי הארחה, אם אתה צריך מקום לינה ללילה.

מה להביא על הכונן

בנסיעה מאילת לים המלח חשוב להיות מוכנים. הקפידו להביא הרבה מים, חטיפים וקרם הגנה. כדאי להביא גם מפה של האזור וכן צמיג רזרבי וערכת עזרה ראשונה.

סיכום

הנסיעה מאילת לים המלח היא מסע בכמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. בדרך תעברו במדבר הנגב, בקעת הערבה ומדבר יהודה. יש הרבה דברים לעשות ולראות לאורך הדרך, החל מחקור ההריסות העתיקות ועד ביקור בכפרים הבדואים המקומיים. הקפידו להביא הרבה מים, חטיפים וקרם הגנה, ותהיה בטוח שתהיה לכם מסע בטוח ומהנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן