דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין?

כמה זמן הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין?

כמה זמן הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין?

בית החולים לוינשטיין הינו מרכז רפואי מרכזי הממוקם בעיר ירושלים. זהו אחד מבתי החולים הגדולים באזור ומספק מגוון רחב של שירותים רפואיים. זהו יעד פופולרי עבור אלו המחפשים טיפול רפואי באזור. אבל כמה זמן היא הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין? הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין היא כ-18 ק"מ (11 מייל). המסלול לוקח אותך דרך העיר ירושלים ולאחר מכן אל הכביש המהיר המוביל לבית החולים. זמן הנסיעה המשוער הוא כ-25 דקות, תלוי בתנועה. המסלול מתחיל בעיר ירושלים ולוקח אתכם ברחובות העיר. תעברו ליד כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של העיר, כמו הכותל המערבי וכיפת הסלע. לאחר היציאה מהעיר תצאו לכביש המהיר המוביל לבית החולים. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש לו מספר נתיבים, מה שמקל על הניווט. ברגע שתגיע לבית החולים, תמצא חנייה בשפע. בית החולים מסומן היטב וקל למצוא אותו. יש גם כניסות מרובות לבית החולים, מה שמקל על הגישה למחלקות השונות. בנסיעה מירושלים לבית החולים לוינשטיין, חשוב להיות מודעים לחוקי התעבורה המקומיים. המהירות המותרת בכביש המהיר היא 80 קמ"ש (50 מייל לשעה). כמו כן, חשוב להיות מודעים לחוקים המקומיים בנוגע לחניה. אסור לחנות מול בית החולים או בכל אחד מהרחובות שמסביב.

המסלול

המסלול מירושלים לבית החולים לוינשטיין פשוט יחסית. תתחילו בעיר ירושלים ותעלו על הכביש המהיר המוביל לבית החולים. המסלול מסומן היטב וקל לעקוב אחריו. זמן הנסיעה המשוער הוא כ-25 דקות, תלוי בתנועה.

חֲנָיָה

ברגע שתגיע לבית החולים, תמצא חנייה בשפע. בית החולים מסומן היטב וקל למצוא אותו. יש גם כניסות מרובות לבית החולים, מה שמקל על הגישה למחלקות השונות. חשוב להיות מודעים לחוקים המקומיים בנוגע לחניה. אסור לחנות מול בית החולים או בכל אחד מהרחובות שמסביב.

בְּטִיחוּת

בנסיעה מירושלים לבית החולים לוינשטיין, חשוב להיות מודעים לחוקי התעבורה המקומיים. המהירות המותרת בכביש המהיר היא 80 קמ"ש (50 מייל לשעה). כמו כן, חשוב להיות מודעים לחוקים המקומיים בנוגע לחניה. אסור לחנות מול בית החולים או בכל אחד מהרחובות שמסביב.

דעה אישית

נסעתי מירושלים לבית החולים לוינשטיין מספר פעמים ואני יכול לומר שזו נסיעה קלה יחסית. המסלול מסומן היטב וקל לעקוב אחריו. זמן הנסיעה המשוער הוא כ-25 דקות, תלוי בתנועה. גיליתי שבית החולים מסומן היטב וקל למצוא אותו. החניה בשפע וקל לעקוב אחר חוקי התנועה המקומיים. אני ממליץ על מסלול זה לכל מי שמחפש נסיעה מהירה וקלה מירושלים לבית החולים לוינשטיין. לסיכום, הנסיעה הקצרה ביותר מירושלים לבית החולים לוינשטיין היא כ-18 ק"מ (11 מייל). המסלול לוקח אותך דרך העיר ירושלים ולאחר מכן אל הכביש המהיר המוביל לבית החולים. זמן הנסיעה המשוער הוא כ-25 דקות, תלוי בתנועה. חשוב להיות מודעים לחוקי התעבורה המקומיים ולתקנות החניה בעת נסיעה לבית החולים. גיליתי שקל לעקוב אחרי המסלול וקל למצוא את בית החולים. אמליץ על מסלול זה לכל מי שמחפש נסיעה מהירה וקלה מירושלים לבית החולים לוינשטיין. למידע נוסף על המסלול, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן