דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן אתה צריך להיות פלטה על השיניים שלך?

כמה זמן אתה צריך להיות פלטה על השיניים שלך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה צריך להיות פלטה על השיניים שלך?

מה זה פלטה?

הפלטה היא טיפול יישור שיניים נפוץ המשמש ליישור שיניים ולתיקון עקיצות לא מיושרות. הם מורכבים מסוגריים, חוטים ורצועות המחוברים לשיניים ומותאמים לאורך זמן כדי להזיז בהדרגה את השיניים למצב הרצוי. ניתן להשתמש בפלטה לטיפול במגוון בעיות שיניים, לרבות שיניים עקומות, צפיפות ועקיצות יתר.

כמה זמן אתה צריך ללבוש פלטה?

משך הזמן שאתה צריך ללבוש פלטה תלוי בחומרת הבעיה הדנטלית שלך ובסוג הפלטה שיש לך. בדרך כלל, הפלטה לובשת במשך 12 עד 24 חודשים, אך ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו ללבוש אותם למשך זמן רב יותר. במקרים מסוימים, ניתן ללבוש פלטה למשך שישה חודשים בלבד.

פלטות מתכת מסורתיות

פלטות מתכת מסורתיות הן סוג הפלטות הנפוץ ביותר ועשויות ממתכת וחוטי מתכת. הם בדרך כלל האפשרות המשתלמת ביותר והם סוג הפלטה הנראה לעין ביותר. לפלטות מתכת מסורתיות לוקח בדרך כלל 12 עד 24 חודשים ליישר שיניים, אך ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו ללבוש אותן למשך זמן רב יותר.

פלטה קרמית

פלטות קרמיקה עשויות מסוגריים וחוטים שקופים או בצבע שן. הם פחות נראים לעין מאשר פלטות מתכת מסורתיות ולרוב משמשות למבוגרים שרוצים טיפול יישור שיניים דיסקרטי יותר. לפלטה קרמית לוקח בדרך כלל 12 עד 24 חודשים ליישר שיניים, אך ייתכן שחלק מהאנשים יצטרכו לענוד אותן למשך זמן רב יותר.

למה לצפות כאשר לובשים פלטה

כאשר לובשים פלטה, אתה יכול לצפות לבקר את האורתודנט שלך כל ארבעה עד שמונה שבועות לצורך התאמות. במהלך ביקורים אלה, האורתודנט שלך יהדק את החוטים ויתאים את התושבת כדי להזיז בהדרגה את השיניים שלך למצב הרצוי. ייתכן שתחווה אי נוחות מסוימת במהלך ואחרי ביקורים אלה, אך היא אמורה להיחלש תוך מספר ימים. תצטרך גם להקפיד על טיפול נוסף בשיניים שלך תוך כדי שימוש בפלטה. זה כולל צחצוח ושימוש בחוט דנטלי לאחר כל ארוחה, הימנעות ממזונות קשים ודביקים וחבישת מגן פה בעת ספורט.

דעה אישית

שימוש בפלטה יכול להיות תהליך ארוך ולפעמים לא נוח, אבל התוצאות שוות את זה. היו לי פלטה במשך שנתיים וזה היה קצת טרחה, אבל אני שמח שעשיתי את זה. השיניים שלי נראות נהדר ואני הרבה יותר מרוצה מהחיוך שלי. אם אתה שוקל פלטה, אני בהחלט ממליץ עליה. עם הטיפול והמסירות הנכונים, תוכל לקבל חיוך יפה תוך זמן קצר. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן