דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

מהי דרישת הויזה להונגריה?

הונגריה חברה באיחוד האירופי, וככזו, יש לה משטר ללא ויזה לאזרחי האיחוד האירופי ואזור שנגן. המשמעות היא שאזרחי מדינות אלו יכולים להיכנס להונגריה ללא ויזה ולהישאר עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. עבור אזרחים של מדינות אחרות, דרישות הויזה להונגריה משתנות בהתאם למדינת המוצא. ככלל, אזרחי מדינות מחוץ לאיחוד האירופי ואזור שנגן יצטרכו להגיש בקשה לויזה לפני הכניסה להונגריה. סוג הויזה הנדרש יהיה תלוי במטרת הביקור.

כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

משך השהות בהונגריה תלוי בסוג הויזה שיש לכם. עבור אזרחי האיחוד האירופי ואזור שנגן, אתה יכול לשהות בהונגריה עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. עבור אזרחים של מדינות אחרות, משך השהייה יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לך. לדוגמה, אם יש לך ויזת תייר, אתה יכול לשהות בהונגריה עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. אם יש לך ויזת סטודנט, אתה יכול לשהות בהונגריה עד שנה. אם יש לכם ויזת עבודה, תוכלו לשהות בהונגריה עד שלוש שנים.

השוואה מהירה

סוג ויזה משך שהייה
האיחוד האירופי/שנגן 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום
תייר 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום
סטוּדֶנט עד שנה אחת
עֲבוֹדָה עד שלוש שנים

מהו התהליך לקבלת ויזה?

התהליך לקבלת ויזה להונגריה תלוי בסוג הויזה שאתה מבקש. בדרך כלל, תצטרך להגיש טופס בקשה, דרכון תקף ומסמכים תומכים אחרים כגון הוכחת אמצעים כספיים, הוכחת מגורים והוכחת ביטוח בריאות. ייתכן שתצטרך גם להשתתף בראיון בשגרירות או בקונסוליה של הונגריה במדינתך. זמן הטיפול בבקשה לויזה יכול להשתנות בהתאם לסוג הויזה שאתה מבקש ולשגרירות או הקונסוליה אליה אתה מגיש בקשה.

מה העלות של ויזה?

עלות הויזה להונגריה תלויה בסוג הויזה שאתה מבקש. בדרך כלל, עלות אשרת תייר היא 60 אירו, בעוד שהעלות של ויזת סטודנט היא 75 אירו. עלות אשרת עבודה היא 90 אירו.

מהו תהליך ההרחבה?

אם ברצונך להאריך את שהותך בהונגריה, תצטרך להגיש בקשה להארכה לפחות שבועיים לפני תום תוקף הויזה. יהיה עליך להגיש טופס בקשה, דרכון בתוקף ומסמכים תומכים אחרים כגון הוכחת אמצעים כספיים, הוכחת מגורים והוכחת ביטוח בריאות. זמן הטיפול בהארכה עשוי להשתנות בהתאם לסוג הויזה שאתה מבקש ולשגרירות או הקונסוליה אליה אתה מגיש בקשה.

סיכום

הונגריה היא מדינה יפהפייה עם תרבות והיסטוריה עשירה. אם אתם מתכננים לבקר בהונגריה, חשוב להבין את דרישות הויזה וכמה זמן אתם יכולים לשהות במדינה. אזרחי האיחוד האירופי ואזור שנגן יכולים לשהות בהונגריה עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום, בעוד שאזרחי מדינות אחרות יצטרכו להגיש בקשה לויזה לפני הכניסה להונגריה. משך השהות בהונגריה יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לכם. למידע נוסף על דרישות הויזה וכמה זמן אתה יכול להישאר בהונגריה, אתה יכול לבקר בערוץ היוטיוב של הונגריה . לסיכום, אם אתם מתכננים לבקר בהונגריה, חשוב להבין את דרישות הויזה וכמה זמן אתם יכולים לשהות במדינה. עם הויזה הנכונה, תוכלו ליהנות מכל מה שיש להונגריה להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן