דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן אפשר להישאר באירופה?

כמה זמן אפשר להישאר באירופה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אפשר להישאר באירופה?

מהו משך השהייה המרבי באירופה?

טיול לאירופה הוא חלום עבור אנשים רבים, ועם תכנון נכון, זה יכול להיות מציאות. אבל כמה זמן אתה יכול להישאר באירופה? התשובה תלויה במדינה בה אתה מבקר ובסוג הויזה שיש לך. ככלל, רוב המבקרים באירופה יכולים לשהות עד 90 ימים בכל תקופה של 180 יום ללא ויזה. עם זאת, אם אתם מתכננים להישאר זמן רב יותר, ייתכן שתצטרכו להגיש בקשה לויזה.

מהו אזור שנגן?

אזור שנגן הוא קבוצה של 26 מדינות אירופיות שביטלו את ביקורת הדרכונים וההגירה בגבולותיהן המשותפים. המשמעות היא שאם אתה אזרח של מדינת שנגן, אתה יכול לנסוע בחופשיות בין המדינות ללא צורך להציג דרכון או לעבור הגירה. אזור שנגן כולל את אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה , ספרד, שוודיה ושוויץ.

האם אני צריך ויזה כדי לבקר באזור שנגן?

אם אתה אזרח של מדינת שנגן, אתה לא צריך ויזה כדי לבקר באזור שנגן. עם זאת, אם אתה אזרח של מדינה שאינה של שנגן, ייתכן שתצטרך להגיש בקשה לויזה לפני שתוכל להיכנס לאזור שנגן. סוג הויזה הדרושה לך תלוי באורך השהות ובמטרת הביקור.

כמה זמן אוכל להישאר באזור שנגן?

אם אתה אזרח של מדינה שאינה של שנגן, אתה יכול לשהות באזור שנגן עד 90 ימים בכל תקופה של 180 יום ללא ויזה. המשמעות היא שאם אתה עוזב את אזור שנגן לאחר 90 יום, עליך להמתין עוד 90 יום לפני שתוכל להיכנס שוב לאזור שנגן.

מה אם אני רוצה להישאר יותר מ-90 יום?

אם תרצו לשהות באזור שנגן יותר מ-90 יום, תצטרכו להגיש בקשה לויזה לשהייה ארוכה. סוג הויזה שאתה צריך תלוי במטרת השהייה שלך. לדוגמה, אם אתם מבקרים לצורך עסקים או לימודים, תצטרכו להגיש בקשה לוויזת עסקים או לימודים.

מה אם אני רוצה להישאר במדינה שאינה של שנגן?

אם תרצו לשהות במדינה שאינה של שנגן, כמו בריטניה או אירלנד, תצטרכו להגיש בקשה לויזה. סוג הויזה הדרושה לך תלוי באורך השהות ובמטרת הביקור.

סיכום

נסיעה לאירופה היא חוויה מרגשת, אבל חשוב לדעת כמה זמן אתה יכול להישאר באירופה לפני שאתה הולך. ככלל, רוב המבקרים באירופה יכולים לשהות עד 90 ימים בכל תקופה של 180 יום ללא ויזה. עם זאת, אם אתם מתכננים להישאר זמן רב יותר, ייתכן שתצטרכו להגיש בקשה לויזה. למידע נוסף על אשרות ואזור שנגן, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן