דף הבית » הכי נשאל » וידליסטה: כמה זמן לקחת לפני?

וידליסטה: כמה זמן לקחת לפני?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

וידליסטה: כמה זמן לקחת לפני?

מה זה וידליסטה?

Vidalista היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED). זהו מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE5), מה שאומר שהוא פועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין. Vidalista זמין בצורת טבליות ונלקח דרך הפה. הוא זמין בשני עוצמות: 10 מ"ג ו-20 מ"ג.

כמה זמן לוקח וידליסטה לעבוד?

Vidalista בדרך כלל נכנס לתוקף תוך 30 דקות עד שעה לאחר נטילתו. עם זאת, עשויות לחלוף עד שעתיים עד שהתרופה תגיע להשפעתה המלאה. חשוב לציין שוידליסטה תעבוד רק אם אתה מגורה מינית.

כיצד להשתמש בווידליסטה בבטחה

חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא בעת נטילת וידליסטה. אין ליטול יותר ממנה אחת של וידליסטה בפרק זמן של 24 שעות. אין ליטול וידליסטה עם אלכוהול או מיץ אשכוליות, מכיוון שהדבר עלול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

תופעות לוואי של וידליסטה

תופעות הלוואי השכיחות של וידליסטה כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, גודש באף וסחרחורת. תופעות לוואי פחות שכיחות כוללות ראייה מטושטשת, כאבי שרירים ופריחה. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מי לא צריך לקחת את וידליסטה?

וידליסטה לא מתאימה לכולם. אין ליטול את זה על ידי אנשים הנוטלים חנקות, חוסמי אלפא או תרופות אחרות להפרעות זיקפה. זה גם לא צריך להילקח על ידי אנשים שעברו התקף לב או שבץ בששת החודשים האחרונים, או אלה שיש להם לחץ דם נמוך.

אינטראקציות עם תרופות אחרות

Vidalista עשויה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, כולל אנטיביוטיקה, תרופות אנטי פטרייתיות ותרופות ל-HIV. חשוב לספר לרופא על כל התרופות שאתה נוטל לפני שתתחיל בווידליסטה.

השוואה מהירה

תרופות כוח הגיע הזמן להשפיע
וידליסטה 10 מ"ג, 20 מ"ג 30 דקות עד שעתיים

Vidalista היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. זהו מעכב PDE5, מה שאומר שהוא פועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין. Vidalista בדרך כלל נכנס לתוקף בתוך 30 דקות עד שעה לאחר נטילתו, וחשוב לעקוב אחר הוראות הרופא בעת נטילתו. תופעות הלוואי השכיחות של וידליסטה כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, גודש באף וסחרחורת. Vidalista עשויה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, לכן חשוב לספר לרופא על כל התרופות שאתה נוטל לפני שתתחיל בוידליסטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן