דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » סופרמן: כמה זמן נמשך הסרט?

סופרמן: כמה זמן נמשך הסרט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

סופרמן: כמה זמן נמשך הסרט?

מבוא

סופרמן הוא אחד מגיבורי העל האיקוניים ביותר בכל הזמנים. הוא הוצג באינספור סרטים, תוכניות טלוויזיה וחוברות קומיקס. הסרט המקורי של סופרמן יצא לאקרנים ב-1978 ובכיכבו של כריסטופר ריב בתור איש הפלדה. הסרט זכה להצלחה גדולה והוליד כמה סרטי המשך. אבל כמה זמן נמשך הסרט המקורי של סופרמן?

אורכו של סרט סופרמן המקורי

הסרט המקורי של סופרמן יצא לאקרנים ב-1978 ורץ במשך 143 דקות. זה היה הארוך ביותר מבין סרטי סופרמן, כאשר שאר הסרטים נעו בין 90 דקות ל-126 דקות. הסרט בוים על ידי ריצ'רד דונר ובכיכובם של כריסטופר ריב בתור סופרמן, מרגוט קידר בתור לויס ליין וג'ין הקמן בתור לקס לות'ר. הסרט זכה להצלחה גדולה והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר.

הגרסאות השונות של הסרט

הסרט המקורי של סופרמן שוחרר הן בגרסת תיאטרון והן במהדורה מיוחדת. אורכה של גרסת התיאטרון הייתה 143 דקות, בעוד המהדורה המיוחדת הייתה באורך 151 דקות. המהדורה המיוחדת כללה סצנות נוספות וגרסאות מורחבות של חלק מהסצנות מגרסת התיאטרון.

גרסה תיאטרלית

הגרסה התיאטרלית של הסרט סופרמן הייתה באורך 143 דקות והיא שוחררה בשנת 1978. גרסה זו של הסרט בוימה על ידי ריצ'רד דונר וכיכבה בו כריסטופר ריב כסופרמן, מרגוט קידר בתור לויס ליין וג'ין הקמן בתור לקס לות'ר.

מהדורה מיוחדת

המהדורה המיוחדת של הסרט סופרמן הייתה באורך 151 דקות והיא שוחררה בשנת 1981. גרסה זו של הסרט בוימה גם על ידי ריצ'רד דונר וכיכבה בה כריסטופר ריב כסופרמן, מרגוט קידר בתור לויס ליין, וג'ין הקמן בתור לקס לות'ר. המהדורה המיוחדת כללה סצנות נוספות וגרסאות מורחבות של חלק מהסצנות מגרסת התיאטרון.

השוואה מהירה

גִרְסָה אורך תאריך הוצאה
תיאטרלי 143 דקות 1978
מהדורה מיוחדת 151 דקות 1981

שאלות ותשובות

אילו סרטים נוספים יצאו לאקרנים בזיכיון סופרמן?

זיכיון סופרמן הוציא ארבעה סרטים נוספים, כולל סופרמן השני (1980), סופרמן השלישי (1983), סופרמן הרביעי: החיפוש אחר השלום (1987) וסופרמן חוזר (2006).

באילו פרסים זכה הסרט המקורי של סופרמן?

הסרט המקורי של סופרמן היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר, כולל המוזיקה הטובה ביותר, התוצאה המקורית, עריכת הסרט הטוב ביותר והסאונד הטוב ביותר.

מי ביים את הסרט המקורי של סופרמן?

את הסרט המקורי של סופרמן ביים ריצ'רד דונר וכיכבו בו כריסטופר ריב בתור סופרמן, מרגוט קידר בתור לויס ליין וג'ין הקמן בתור לקס לות'ר.

סיכום

הסרט המקורי של סופרמן יצא לאקרנים ב-1978 ורץ במשך 143 דקות. הסרט בוים על ידי ריצ'רד דונר ובכיכובם של כריסטופר ריב בתור סופרמן, מרגוט קידר בתור לויס ליין וג'ין הקמן בתור לקס לות'ר. הסרט זכה להצלחה גדולה והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר. המהדורה המיוחדת של הסרט יצאה לאקרנים בשנת 1981 ואורכה 151 דקות. הוא כלל סצנות נוספות וגרסאות מורחבות של חלק מהסצנות מהגרסה התיאטרון. זיכיון סופרמן הוציא ארבעה סרטים נוספים, כולל סופרמן השני (1980), סופרמן השלישי (1983), סופרמן הרביעי: החיפוש אחר השלום (1987) וסופרמן חוזר (2006).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן