דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן צריך עוף בתנור?

כמה זמן צריך עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך עוף בתנור?

כמה זמן צריך עוף בתנור?

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לוודא שהוא יוצא מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. אבל כמה זמן צריך עוף בתנור? התשובה תלויה בגודל ובסוג העוף שאתה מבשל, כמו גם בטמפרטורה של התנור.

זמני בישול עבור סוגי עוף שונים

כשמדובר בבישול עוף בתנור, הגורם החשוב ביותר הוא גודל וסוג העוף שאתה מבשל. תרנגולות שלמות, חזה עוף וירכי עוף כולם דורשים זמני בישול שונים.

  • תרנגולות שלמות: יש לבשל עוף שלם ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) במשך 20 דקות לכל קילו, בתוספת 15 דקות נוספות. אז, עוף במשקל 4 קילו צריך להתבשל במשך שעה ו-15 דקות.
  • חזה עוף: יש לבשל חזה עוף ב-350°F (177°C) במשך 25-30 דקות. חזה עוף ללא עצמות ועור יתבשל מהר יותר מאשר חזה עוף עם עצם.
  • ירכי עוף: יש לבשל את ירכי העוף ב-350°F (177°C) במשך 40-45 דקות. בישול ירכי עוף מעצם ייקח יותר זמן מאשר ירכי עוף ללא עצמות.

טיפים לעוף מבושל בצורה מושלמת

כדי לוודא שהעוף שלך יוצא מבושל בצורה מושלמת בכל פעם, יש כמה טיפים שכדאי לזכור.

  • תמיד לחמם את התנור לפני בישול העוף. זה יבטיח שהעוף יתבשל בצורה אחידה.
  • מוודאים שהעוף מבושל לפני ההגשה. השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף. זה צריך להיות לפחות 165°F (74°C).
  • נותנים לעוף לנוח 10 דקות לפני ההגשה. זה יעזור למיצים לפזר מחדש ולהפוך את העוף לרך יותר.
  • אם אתה מבשל עוף שלם, הקפד לבסס אותו כל 20 דקות בערך. זה יעזור לשמור על העוף לח ובעל טעם.

סיכום

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לוודא שהוא יוצא מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. זמן הבישול יהיה תלוי בגודל ובסוג העוף שאתה מבשל, כמו גם בטמפרטורה של התנור. כדי לוודא שהעוף שלכם יוצא מבושל בצורה מושלמת בכל פעם, הקפידו לחמם את התנור, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית, ותן לעוף לנוח לפני ההגשה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

דעה אישית

אני אוהב לבשל עוף בתנור כי זה כל כך קל והוא תמיד יוצא מבושל בצורה מושלמת. אני תמיד מקפיד לחמם את התנור ולהשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. אני גם אוהב לבסס את העוף כל 20 דקות בערך כדי לשמור עליו לח וטעים. אני חושב שבישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לוודא שהוא יוצא מבושל בצורה מושלמת בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן