דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן צריך לבשל עוף בגריל?

כמה זמן צריך לבשל עוף בגריל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך לבשל עוף בגריל?

צליית עוף: היסודות

צליית עוף בגריל היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה מבלי לבלות יותר מדי זמן במטבח. אבל זה יכול להיות מסובך להגיע בדיוק לזמן הבישול. אם אי פעם נשארתם עם עוף יבש ומבושל יתר על המידה, אתם יודעים כמה חשוב לקבוע את התזמון הנכון. החדשות הטובות הן שעם כמה טיפים פשוטים תוכלו לשלוט באומנות צליית העוף בגריל. הנה מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן לבשל עוף על הגריל.

כמה זמן לצלות עוף

זמן הבישול המדויק של עוף בגריל יהיה תלוי בגודל ובעובי של נתחי העוף. באופן כללי, יש לבשל חזה עוף ללא עצמות וללא עור במשך 8 עד 12 דקות על אש ישירה. יש לבשל חזה עוף מעצם במשך 10 עד 14 דקות על חום ישיר. אם אתם צולים ירכי עוף, מבשלים אותם במשך 12 עד 16 דקות על אש ישירה. ואם אתם צולים כנפי עוף, מבשלים אותן במשך 8 עד 10 דקות על אש ישירה.

בודקת את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לדעת אם העוף שלך מוכן היא להשתמש במדחום לבשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף, ומקפידים לא לגעת בעצם. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס). אם אין לך מדחום לבשר, אתה יכול גם לבדוק את העשייה על ידי חיתוך לתוך העוף. העוף צריך להיות אטום לכל אורכו והמיצים צריכים להיות שקופים.

טיפים לצליית עוף בגריל

כשצולים עוף על הגריל, חשוב להקפיד על כמה דברים. ראשית, הקפד לחמם את הגריל שלך לפני שתתחיל לבשל. זה יעזור להבטיח שהעוף שלך יתבשל באופן שווה. שנית, הקפד לשמן את רשתות הגריל לפני שתניח את העוף על הגריל. זה יעזור למנוע מהעוף להידבק. שלישית, אל תזיז את העוף יותר מדי בזמן שהוא מתבשל. תנו לעוף להתבשל ללא הפרעה עד שהגיע הזמן להפוך אותו. זה יעזור להבטיח שהעוף יפתח קרום יפה ופריך. לבסוף, הקפד לתת לעוף לנוח כמה דקות לאחר סיום הבישול. זה יעזור לשמור על המיצים בעוף ולהפוך אותו לרך ועסיסי יותר.

צליית עוף בבטחה

צליית עוף בגריל היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה, אך חשוב לנקוט באמצעי זהירות. הקפידו להרחיק את העוף הנא ממאכלים אחרים, ותמיד שטפו ידיים לאחר טיפול בעוף נא. חשוב גם לוודא שהעוף שלכם מבושל. כפי שצוין לעיל, הדרך הטובה ביותר לבדוק את העשייה היא להשתמש במדחום לבשר.

מתכוני עוף בגריל

לאחר שתשלוט ביסודות צליית עוף בגריל, תוכל להתחיל להתנסות במתכונים שונים. נסה להשרות את העוף ברוטב טעים לפני הצלייה, או להוסיף עשבי תיבול ותבלינים לעוף לפני הבישול. אתה יכול גם לנסות לצלות עוף עם ירקות, כגון פלפל, בצל ופטריות. או נסה לצלות עוף עם פירות, כמו אננס או אפרסקים. לרעיונות נוספים, בדוק את מתכוני העוף בגריל ב-YouTube. צליית עוף היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה מבלי לבלות יותר מדי זמן במטבח. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו לשלוט באומנות צליית העוף וליהנות מעוף מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. רק זכרו לחמם מראש את הגריל, לשמן את הסורגים ולבדוק את מידת העשייה בעזרת מדחום לבשר. ואל תשכח להתנסות במתכונים שונים כדי לשמור על ארוחות העוף שלך בגריל מעניינות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן