דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן לצלות שקדים בתנור

כמה זמן לצלות שקדים בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לצלות שקדים בתנור

איך צולים שקדים בתנור

שקדים הם חטיף טעים ומזין שניתן ליהנות ממנו בדרכים רבות ושונות. קליית שקדים בתנור היא דרך מצוינת להוציא את הטעם והפריכות שלהם. זה גם תהליך פשוט שדורש מאמץ מינימלי. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לצלות שקדים בתנור לחטיף פריך מושלם.

בחר את השקדים הנכונים

כשמדובר בקליית שקדים, לא כל השקדים נוצרים שווים. תרצה לבחור שקדים גולמיים ללא מלח לקבלת התוצאות הטובות ביותר. אם אתה משתמש בשקדים מלוחים, תרצה לשטוף אותם לפני הצלייה.

מכינים את השקדים

לאחר שבחרתם את השקדים הנכונים, תצטרכו להכין אותם לצלייה. התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות צלזיוס. לאחר מכן, מפזרים את השקדים על תבנית אפייה בשכבה אחידה. ודא שהם לא צפופים מדי, כי זה יכול למנוע מהם צלייה אחידה.

צולים את השקדים

ברגע שהתנור שלכם מחומם מראש והשקדים פרוסים על תבנית האפייה, הגיע הזמן להתחיל לצלות. מכניסים את נייר האפייה לתנור וצולים את השקדים במשך 10-15 דקות תוך ערבוב כל 5 דקות. השקדים צריכים להיות זהובים כשהם מוכנים.

טיפים לצליית שקדים

כשזה מגיע לקליית שקדים, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו לפקוח עין על השקדים בזמן שהם צלויים. הם יכולים לעבור מצלוי מושלם לשרוף תוך דקות ספורות, אז חשוב לשים עליהם עין. כמו כן, אם אתם מחפשים שקד יותר טעים, אפשר להוסיף מעט שמן ומלח לפני הצלייה. זה יעניק לשקדים טעם ופריכות נעימה. לבסוף, אם אתם מחפשים שקדים פריכים יותר, תוכלו לצלות אותם עוד כמה דקות. רק הקפידו לפקוח עליהם עין כדי שהם לא יישרפו.

סיכום

קליית שקדים בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מחטיף טעים ומזין. כל מה שאתה צריך זה כמה שקדים גולמיים ללא מלח, תנור וכמה דקות מזמנך. בעזרת הטיפים האלה, תוכל לצלות את השקדים המושלמים בכל פעם. למידע נוסף על קליית שקדים, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן