דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן לפני הטיסה צריך להתייצב לשדה התעופה ישראייר?

כמה זמן לפני הטיסה צריך להתייצב לשדה התעופה ישראייר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני הטיסה צריך להתייצב לשדה התעופה ישראייר?

זמני צ'ק-אין לנמל התעופה ישראייר

כשנוסעים לשדה התעופה ישראייר, חשוב לדעת כמה זמן לפני הטיסה צריך להתייצב לשדה התעופה. מאמר זה מספק סקירה כללית של זמני הצ'ק-אין ומידע חשוב נוסף. זמני הצ'ק-אין לנמל התעופה של ישראייר משתנים בהתאם לחברת התעופה ולסוג הטיסה. בדרך כלל, על הנוסעים להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער. בטיסות בינלאומיות, על הנוסעים להגיע לפחות שלוש שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן לבצע צ'ק אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער.

אפשרויות צ'ק אין בנמל התעופה ישראייר

בשדה התעופה ישראייר עומדות לנוסעים מספר אפשרויות צ'ק אין. נוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין מקוון, בקיוסקים של שדה התעופה או בדלפק הצ'ק-אין.

צ'ק אין מקוון

רוב חברות התעופה מציעות צ'ק-אין מקוון, המאפשר לנוסעים לבצע צ'ק-אין ולהדפיס את כרטיסי העלייה למטוס מהנוחות של ביתם. צ'ק-אין מקוון זמין 24 שעות לפני הטיסה.

צ'ק אין בקיוסק

ניתן לבצע צ'ק-אין בקיוסק בנמל התעופה ישראייר. הנוסעים יכולים להשתמש בקיוסקים כדי לבצע צ'ק-אין ולהדפיס את כרטיסי העלייה למטוס. ניתן לבצע צ'ק-אין בקיוסק שעתיים לפני הטיסה.

דלפק הקבלה

הנוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין גם בדלפק הצ'ק-אין. דלפק הצ'ק אין פתוח שעתיים לפני הטיסה.

מחסומים ביטחוניים בנמל התעופה ישראייר

הנוסעים חייבים לעבור במחסומים ביטחוניים לפני שהם יכולים לעלות לטיסותיהם. בשדה התעופה של ישראייר, על הנוסעים להגיע למחסום הביטחוני לפחות שעה לפני שעת ההמראה המתוכננת. זה מאפשר מספיק זמן לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער.

סיכום

בנסיעה לשדה התעופה ישראייר, על הנוסעים להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסות פנים ושלוש שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסות בינלאומיות. לנוסעים יש מספר אפשרויות צ'ק-אין, כולל צ'ק-אין מקוון, צ'ק-אין בקיוסק ודלפק צ'ק-אין. על הנוסעים להגיע למחסום הביטחוני לפחות שעה לפני שעת ההמראה המתוכננת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן