דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן לוקח ניתוח בריאטרי?

כמה זמן לוקח ניתוח בריאטרי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח ניתוח בריאטרי?

מה זה ניתוח בריאטרי?

ניתוח בריאטרי הוא סוג של ניתוח הרזיה המסייע לאנשים לרדת במשקל על ידי ביצוע שינויים במערכת העיכול שלהם. הניתוח מומלץ בדרך כלל לאנשים הסובלים מעודף משקל חמור ולא הצליחו לרדת במשקל באמצעות דיאטה ופעילות גופנית בלבד. ניתוח בריאטרי יכול לעזור לאנשים לרדת כמות משמעותית של משקל ולשפר את בריאותם הכללית.

סוגי ניתוחים בריאטריים

ישנם מספר סוגים של ניתוחים בריאטריים, כולל מעקף קיבה, כריתת קיבה בשרוול ורצועת קיבה מתכווננת. לכל סוג ניתוח יתרונות וסיכונים משלו, וסוג הניתוח המתאים ביותר עבורך יהיה תלוי בצרכים האישיים ובהיסטוריה הבריאותית שלך.

מעקף קיבה

ניתוח מעקף קיבה הוא הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח בריאטרי. במהלך ההליך, המנתח יוצר כיס קטן בחלק העליון של הקיבה ומחבר אותו ישירות למעי הדק. זה מפחית את כמות המזון שניתן לאכול בו זמנית ומגביל את כמות הקלוריות וחומרי הזנה הנספגים.

כריתת קיבה של שרוול

כריתת קיבה שרוול היא סוג של ניתוח בריאטרי שמסיר חלק גדול מהקיבה. זה מקטין את גודל הקיבה ומגביל את כמות המזון שניתן לאכול בו זמנית. ההליך גם עוזר להפחית את הורמוני הרעב, מה שיכול לעזור לאנשים להרגיש מלאים יותר למשך זמן רב יותר.

רצועת קיבה מתכווננת

רצועת קיבה מתכווננת היא סוג של ניתוח בריאטרי הכולל הנחת רצועה סביב החלק העליון של הקיבה. ניתן לכוונן את הרצועה כדי להגביל את כמות המזון שניתן לאכול בו זמנית. ניתוח מסוג זה הוא הפיך וניתן להתאים אותו לפי הצורך.

כמה זמן לוקח ניתוח בריאטרי?

משך הזמן שייקח להשלמת הליך ניתוח בריאטרי יהיה תלוי בסוג הניתוח המבוצע. ניתוח מעקף קיבה נמשך בדרך כלל בין שעתיים לארבע שעות, בעוד כריתת קיבה בשרוול ורצועת קיבה מתכווננת אורכים בדרך כלל בין שעה לשעתיים.

זמן החלמה לאחר ניתוח בריאטרי

זמן ההחלמה לאחר ניתוח בריאטרי ישתנה בהתאם לסוג הניתוח והפרט. בדרך כלל, אנשים יכולים לצפות להיות בבית החולים במשך יומיים עד ארבעה ימים לאחר הניתוח. לאחר עזיבת בית החולים, אנשים צריכים לצפות לקחת ארבעה עד שישה שבועות חופש מהעבודה או מפעילויות אחרות כדי לאפשר לגופם להחלים.

סיכונים של ניתוח בריאטרי

ניתוח בריאטרי הוא ניתוח גדול וטומן בחובו סיכונים, כולל זיהום, דימום וקרישי דם. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של הניתוח עם הרופא שלך לפני קבלת החלטה.

השוואה מהירה

סוג הניתוח זמן ניתוח זמן החלמה
מעקף קיבה 2-4 שעות 2-4 ימים באשפוז, 4-6 שבועות חופש מהעבודה
כריתת קיבה של שרוול 1-2 שעות 2-4 ימים באשפוז, 4-6 שבועות חופש מהעבודה
רצועת קיבה מתכווננת 1-2 שעות 2-4 ימים באשפוז, 4-6 שבועות חופש מהעבודה

ניתוח בריאטרי הוא ניתוח גדול שיכול לעזור לאנשים לרדת במשקל ולשפר את בריאותם הכללית. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של הניתוח עם הרופא שלך לפני קבלת החלטה. משך הזמן שייקח להשלמת הליך ניתוח בריאטרי יהיה תלוי בסוג הניתוח המבוצע, וזמן ההחלמה ישתנה בהתאם לאדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן