דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן לוקח לנסוע לירח?

כמה זמן לוקח לנסוע לירח?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע לירח?

מהו המרחק לירח?

נסיעה לירח היא לא דבר של מה בכך. הירח נמצא במרחק ממוצע של 238,855 מיילים מכדור הארץ, והמסע לשם הוא ארוך. המרחק המדויק לירח משתנה בהתאם למיקום הירח במסלולו סביב כדור הארץ. בנקודה הקרובה ביותר שלו, הירח נמצא במרחק של 225,623 מיילים, ובנקודה הרחוקה ביותר שלו, הוא נמצא במרחק של 252,088 מיילים.

מהו הזמן שלוקח לנסוע לירח?

הזמן שלוקח לנסוע לירח תלוי במהירות של החללית. החללית המהירה ביותר ששוגרה אי פעם הייתה אפולו 10, שהגיעה למהירות מרבית של 24,791 קמ"ש. במהירות זו, ייקח לחללית כ-3 ימים ו-3 שעות להגיע לירח.

איך נראה המסע לירח?

המסע לירח הוא מסע ארוך ומפרך. החללית חייבת להימלט תחילה מכוח הכבידה של כדור הארץ, הדורש כמות אדירה של אנרגיה. לאחר שהחללית ברחה מכוח הכבידה של כדור הארץ, היא חייבת לעבור דרך הוואקום של החלל. זהו מסע ארוך ובודד, שכן החללית נוסעת דרך מרחב עצום של כלום.

מהי מהירות החללית?

החללית חייבת להגיע למהירות מסוימת כדי לברוח מכוח המשיכה של כדור הארץ. מהירות זו ידועה כמהירות המילוט, והיא כ-25,000 קמ"ש. לאחר שהחללית הגיעה למהירות זו, היא יכולה להתחיל את מסעה אל הירח.

מהי התאוצה של החללית?

גם החללית חייבת להאיץ כדי להגיע לירח. התאוצה של החללית נקבעת על פי כמות הדלק שיש עליה. ככל שיש לחללית יותר דלק, כך היא יכולה להאיץ מהר יותר. לחללית אפולו 10 הייתה תאוצה מרבית של 8,000 קמ"ש.

מהי האטה של החללית?

לאחר שהחללית הגיעה לירח, עליה להאט כדי להיכנס למסלול סביב הירח. האטה של החללית נקבעת על פי כמות הדלק שיש עליה. לחללית אפולו 10 הייתה האטה מרבית של 4,000 קמ"ש.

מהו מסלול החללית?

לאחר שהחללית נכנסה למסלול סביב הירח, עליה לשמור על מסלולה. החללית חייבת לשמור על גובה מסוים כדי להישאר במסלול. לחללית אפולו 10 היה גובה מסלול של 60 מיילים.

סיכום

הנסיעה לירח היא מסע ארוך וקשה. זה דורש כמות עצומה של אנרגיה כדי להימלט מכוח המשיכה של כדור הארץ, ואז החללית חייבת לנוע בוואקום של החלל. החללית חייבת גם להגיע למהירות מסוימת, להאיץ, להאט ולשמור על מסלולה כדי להגיע לירח. כל הגורמים הללו יחד הופכים את המסע לירח למסע ארוך ומפרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן