דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן כדאי להכניס אפרוחים לתנור?

כמה זמן כדאי להכניס אפרוחים לתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי להכניס אפרוחים לתנור?

מהו זמן הבישול המומלץ לאפרוחים?

בישול אפרוחים בתנור יכול להיות דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה. אבל כמה זמן צריך להכניס אפרוחים לתנור? התשובה תלויה בגודל הגוזלים, בטמפרטורת התנור ובעשייה הרצויה. ככלל, זמן הבישול המומלץ לאפרוחים הוא בין 20 ל-25 דקות.

איך לבשל אפרוחים בתנור

לפני שתתחיל לבשל, וודא שאתה מחמם את התנור לטמפרטורה הרצויה. עבור רוב המתכונים, טמפרטורה של 350°F (177°C) מומלצת. לאחר שהתנור מחומם מראש, מניחים את הגוזלים על תבנית אפייה ומתבלים בעשבי התיבול והתבלינים האהובים עליכם. לאחר מכן, הכניסו את תבנית האפייה לתנור ובשלו במשך 20 עד 25 דקות. כדי להבטיח בישול אחיד, סובבו את תבנית האפייה באמצע זמן הבישול. כשהאפרוחים מוכנים, העור צריך להיות חום זהוב והטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס).

טיפים לבישול אפרוחים בתנור

השתמש במדחום בשר

שימוש במדחום לבשר הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהאפרוחים מבושלים לטמפרטורה המתאימה. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של הגוזל ובודקים את הטמפרטורה. אם הטמפרטורה אינה לפחות 165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס), המשך בבישול עד שהיא מגיעה לטמפרטורה הרצויה.

מברישים בשמן

הברשה של הגוזלים בשמן לפני הבישול יכולה לעזור להם לקבל צבע חום-זהוב יפה. אתה יכול להשתמש בכל סוג של שמן, כגון שמן זית, שמן צמחי או שמן קנולה.

תן לגוזלים לנוח

לאחר שהאפרוחים מסיימים לבשל, חשוב לתת להם לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש ולהתפתח לטעמים. בישול אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה. עם זמן הבישול והטמפרטורה הנכונים, תוכלו ליהנות מגוזלים מבושלים בצורה מושלמת בכל פעם. למידע נוסף על בישול עם עופות, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן