דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן הנסיעה מקנקון לציריך?

כמה זמן הנסיעה מקנקון לציריך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מקנקון לציריך?

סקירה כללית של הנסיעה מקנקון לציריך

הנסיעה מקנקון לציריך היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה במכה אחת אם מתכננים אותה בקפידה. המרחק הכולל הוא כ-8,000 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-80 שעות. המסלול לוקח אותך דרך מספר מדינות, כולל מקסיקו, ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה ושוויץ.

המסלול מקנקון לציריך

המסלול מקנקון לציריך הוא ארוך, אבל אפשר לעשות את הנסיעה במכה אחת. המרחק הכולל הוא כ-8,000 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-80 שעות. המסלול לוקח אותך דרך מספר מדינות, כולל מקסיקו, ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה ושוויץ.

מקסיקו

החלק הראשון של המסע לוקח אותך דרך מקסיקו. תצטרך לחצות את הגבול מקנקון לארצות הברית, ולאחר מכן לעשות את דרכך לגבול עם קנדה. המרחק הכולל במקסיקו הוא כ-1,500 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-16 שעות.

ארצות הברית

החלק השני של המסע לוקח אותך דרך ארצות הברית. תצטרך לחצות את הגבול ממקסיקו לארצות הברית, ולאחר מכן לעשות את דרכך לגבול עם קנדה. המרחק הכולל בארצות הברית הוא כ-4,000 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-40 שעות.

קנדה

החלק השלישי של המסע לוקח אותך דרך קנדה. תצטרך לחצות את הגבול מארצות הברית לקנדה, ולאחר מכן לעשות את דרכך לגבול עם גרמניה. המרחק הכולל בקנדה הוא כ-1,500 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-16 שעות.

אֵירוֹפָּה

החלק הרביעי והאחרון של המסע לוקח אותך דרך אירופה. תצטרך לחצות את הגבול מקנדה לגרמניה, ולאחר מכן לעשות את דרכך לגבול עם שוויץ. המרחק הכולל באירופה הוא כ-1,000 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-10 שעות.

סיכום

הנסיעה מקנקון לציריך היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה במכה אחת אם מתכננים אותה בקפידה. המרחק הכולל הוא כ-8,000 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-80 שעות. המסלול לוקח אותך דרך מספר מדינות, כולל מקסיקו, ארצות הברית, קנדה, גרמניה, אוסטריה ושוויץ. המסע ארוך, אבל אפשר לעשות את הנסיעה במכה אחת אם מתכננים אותה בקפידה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן