דף הבית » הכי חם עוצר נשימה » כמה זמן הנסיעה מציריך למפלי הריין?

כמה זמן הנסיעה מציריך למפלי הריין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מציריך למפלי הריין?

כמה זמן הנסיעה מציריך למפלי הריין?

מפלי הריין הם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בשוויץ, וקל להבין מדוע. מפל הריין, הממוקם בקנטון שפהאוזן, הוא המפל הגדול ביותר באירופה ומהווה מראה לעין. אבל כמה זמן הנסיעה מציריך למפלי הריין? התשובה תלויה במסלול שאתה לוקח ובאמצעי התחבורה שאתה משתמש בו. המסלול הישיר ביותר הוא כ-80 ק"מ (50 מייל) ואורך כשעה וחצי ברכב. עם זאת, אם תיסעו במסלול הנופי, הנסיעה יכולה להימשך עד שלוש שעות.

נסיעה מציריך למפלי הריין

אם אתם נוסעים מציריך למפלי הריין, המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר A4. מסלול זה הוא כ-80 ק"מ (50 מייל) ואורך כשעה וחצי. המסלול לוקח אתכם דרך הערים Winterthur, Schaffhausen ו-Neuhausen am Rheinfall לפני ההגעה למפלי הריין. בדרך תעברו באזור כפרי יפהפה, כולל הכרמים של אזור היין של ציריך. תעברו גם ליד הערים ההיסטוריות Winterthur ו-Schaffhausen, ששווה לעצור בשתיהן אם יש לכם זמן.

לוקחים את המסלול הנופי

אם אתם מחפשים נסיעה נינוחה יותר, תוכלו לקחת את המסלול הנופי מציריך למפלי הריין. מסלול זה הוא כ-100 ק"מ (62 מייל) ואורך כשלוש שעות. המסלול לוקח אותך דרך העיירות Uster, Rapperswil ו-Stein am Rhein לפני ההגעה למפלי הריין. בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים הציוריים ביותר בשוויץ, כולל הכרמים של אזור היין של ציריך והעיירות המקסימות אוסטר וראפרסוויל.

דברים לעשות במפלי הריין

ברגע שאתה מגיע למפלי הריין, יש הרבה דברים לעשות. הפעילות הפופולרית ביותר היא לערוך סיור בסירה במפלים, שיעניק לכם נקודת מבט ייחודית על המפלים מהמים. אתה יכול גם לקחת רכבל לראש המפלים לתצפית ממעוף הציפור. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול אפילו לצלול לתוך המפלים של המפלים. זוהי פעילות פופולרית בקרב מקומיים ותיירים כאחד, וזו דרך מצוינת להתקרר ביום קיץ חם. בנוסף למפלים, יש עוד המון פעילויות ליהנות באזור. תוכלו לצאת לטיול ביערות הסמוכים, לבקר בעיירות הסמוכות שפהאוזן ושטיין אם ריין, או לשוט בסירה על נהר הריין.

סיכום

הנסיעה מציריך למפלי הריין היא כ-80 קילומטרים (50 מייל) ואורכת כשעה וחצי ברכב. אם תיסעו במסלול הנופי, הנסיעה יכולה להימשך עד שלוש שעות. ברגע שתגיעו למפלי הריין, יש הרבה דברים לעשות, כולל סיור בסירה במפלים, עלייה ברכבל לראש המפלים וצלילה לתוך המפלים. בנוסף למפלים, יש שפע של פעילויות אחרות ליהנות באזור, כולל טיולים רגליים, ביקור בעיירות סמוכות ושיט בסירה על נהר הריין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן